De gegevens van je betaalpas beheer je in de mobiele app via de tab Bank of op je laptop of PC via Instellingen > Betaalpas
. Hier zie je alle gegevens van de betaalpas.
Betalingen keur je goed via 3DS. Dit is een veilige methode via de mobiele Moneybird app. Via de instellingen zie je het apparaat dat gekoppeld is en waar je de mobiele app op gebruikt.
Limieten
Elke eigenaar van de administratie met een betaalrecht kan limieten instellen op de Moneybird Betaalpas.
Op een laptop of PC klik je op 'Bewerken' om een daglimiet en eventueel een tijdelijke limiet in te stellen.
De wijziging hiervan moet altijd worden goedgekeurd via de Moneybird-app, waarin je je hebt geïdentificeerd met een identiteitsbewijs.
In de mobiele app stel je limieten in via de tab Bank. Klik op de betreffende betaalpas, op de volgende pagina kies je 'Bekijk alle gegevens' en klik je op de drie puntjes op 'Bewerken'. Je ziet vervolgens onderstaand scherm waar je een daglimiet en eventueel een tijdelijke limiet kunt instellen.
Let op: Paslimieten gelden voor (online) betalingen met de Moneybird Betaalpas. Voor overboekingen gelden andere daglimieten. Deze zijn apart in te stellen van de paslimieten.
Bewerken via een beveiligde actie
De instellingen die je zelf kunt aanpassen, kunnen alleen aangepast worden via een beveiligde actie. Welke dit is, hangt af van je beveiligings-instellingen. Een aantal handelingen zoals het blokkeren van je pas, gaan via de mobiele app. Wanneer dit het geval is, zie je het ID-icoon.