Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesInkomendInkoopfacturen en bonnen toevoegenToevoegen via @inkomend mailadres
Meerdere inkoopfacturen in één e-mail doorsturen naar administratie
Meerdere inkoopfacturen in één e-mail doorsturen naar administratie

Lees wat er mogelijk is met je @inkomend e-mailadres

Meer dan een maand geleden bijgewerkt

Het is niet mogelijk om meerdere inkoopfacturen in één e-mail naar je administratie door te sturen via het @inkomend e-mailadres. Er wordt namelijk per e-mail één nieuw document aangemaakt in Moneybird, alle bijlagen van de e-mail worden bij dit document opgeslagen.

Als je meerdere facturen of bonnen in één keer wilt toevoegen, kun je dat in je administratie zelf doen. Bij de Uploaden-knop op het tabblad Inkomend kun je meerdere bestanden in één keer uploaden. Per bestand wordt er een nieuw document klaargezet. Je kunt maximaal 15 bestanden in één keer toevoegen.

Was dit een antwoord op uw vraag?