Naar de hoofdinhoud

Adreswijziging

Je kunt je adres wijzigen bij je bedrijfsgegevens en bij je betaalgegevens. Lees hoe je dit doet.

Meer dan een maand geleden bijgewerkt

Als je je adres wilt wijzigen, bijvoorbeeld omdat je bedrijf verhuisd is, kan dat op twee plekken in Moneybird:

  • Via Instellingen > Bedrijfsgegevens kun je de gegevens wijzigen die op je facturen en offertes moeten staan. Let op: deze wijziging wordt niet doorgevoerd op verkoopfacturen die al zijn verzonden.

  • Via Instellingen > Betaalgegevens kun je het adres wijzigen waarmee je account is geregistreerd, dit adres wordt dan gebruikt op de toekomstige facturen voor de abonnementskosten van je administratie.

Als je een Moneybird Betaalrekening of Moneybird Online Betaalmethoden gebruikt, moet je een adreswijziging ook bij ons melden via onze supportafdeling. Dat kan via de helpwidget rechtsonder in je administratie.

Was dit een antwoord op uw vraag?