Het is niet toegestaan om een Moneybird Betaalrekening te gebruiken voor de verkoop van producten of diensten zoals die beschreven staan op de Restricted and prohibited goods list van Adyen N.V. Tevens dien je akkoord te gaan met de voorwaarden van Adyen N.V.
Je maakt gebruik van een betaald pakket in Moneybird. Zit je als nieuwe gebruiker in de proefperiode dan kun je alvast aangeven dat je na de proefperiode gebruikt gaat maken van een betaald pakket om je aan te melden. Via
Instellingen > Abonnement
kun je het pakket instellen.Voor de aanvraag van een Moneybird Betaalrekening en Betaalpas moet je een Nederlands bedrijf zijn. Voor de verificatie van een rekening is namelijk een KvK-nummer nodig. De Nederlandse nationaliteit is niet vereist. Een buitenlandse UBO/persoon met een Belgische, Duitse, Spaanse, Franse, Amerikaanse of Britse nationaliteit, maar met een Nederlands bedrijf kan wel een Moneybird Betaalrekening aanvragen mits je belastingplichtig bent in Nederland. Hiervoor heb je dan een BSN nummer ontvangen.
Het is niet mogelijk om met een Moneybird Betaalrekening betalingen in andere valuta’s dan de Euro te doen.
Voor de aanvraag van een Moneybird Betaalrekening is het verplicht voor alle gebruikers van de administratie een extra beveiliging in te stellen door middel van een verplichte twee-staps-verificatie of passkey.
Bij een Moneybird Betaalrekening wordt automatisch Moneybird Online Betaalmethoden aangezet. Hierdoor worden online betaalmethoden via Mollie automatisch gestopt. Dit heeft geen gevolgen voor een koppeling met een webshop. Je activeert de online betaalmethoden die je wilt gebruiken in de workflow.
We betalen rente uit over al je Moneybird Betaalrekeningen. Dus ook over alle potjes die je hebt aangemaakt, zowel betaal- als spaarrekeningen. De rente wordt maandelijks bijgeschreven op de betreffende rekening. Bekijk op de website het actuele rentepercentage.
Bekijk de voorwaarden voor de Moneybird Betaalrekening, inclusief gebruikseisen en beveiligingsmaatregelen.
Deze week bijgewerkt