Naar de hoofdinhoud
Nieuw e-mailadres

Lees op welke vier plekken je je e-maildres kunt aanpassen in Moneybird

Meer dan een maand geleden bijgewerkt

Als je een nieuw e-mailadres hebt, kun je je e-mailadres op een aantal plekken wijzigen in Moneybird:

  1. Als je rechtsboven op je accountnaam klikt, kun je via Gebruikersaccount > Beveiliging het e-mailadres wijzigen waarmee je kunt inloggen.

  2. Via Instellingen > Bedrijfsgegevens kun je het e-mailadres wijzigen dat bij het maken en verzenden van je facturen/offertes wordt gebruikt. Het e-mailadres dat je in het afzenderadres opslaat, moet worden geverifieerd. Als je een e-mailadres invult dat nog niet is geverifieerd, kun je het nieuwe e-mailadres niet meteen opslaan. Er wordt automatisch een e-mail gestuurd om het adres te verifiëren. Nadat de verificatie is gedaan, kun je de wijziging in het afzenderadres opslaan. Houd er rekening mee dat de verificatie alleen gedaan kan worden door de eigenaar van de administratie.

  3. Via Instellingen > Nummering & kopie mail kun je bij het kopje 'E-mailadres voor kopie van facturen & offertes' je nieuwe e-mailadres opslaan voor kopieën van facturen en/of offertes (als je de kopieën wilt ontvangen tenminste, wil je geen kopieën, dan kun je de velden leeglaten).

  4. Als je een betaald pakket gebruikt, kun je via Instellingen > Betaalgegevens instellen naar welk e-mailadres wij onze facturen voor de abonnementskosten kunnen sturen.

Was dit een antwoord op uw vraag?