Als je een nieuw e-mailadres hebt, kun je je e-mailadres op een aantal plekken wijzigen in Moneybird:
Als je rechtsboven op je accountnaam klikt, kun je via
Gebruikersaccount > Beveiliging
het e-mailadres wijzigen waarmee je kunt inloggen.Via
Instellingen > Bedrijfsgegevens
kun je het e-mailadres wijzigen dat bij het maken en verzenden van je facturen/offertes wordt gebruikt. Het e-mailadres dat je in het afzenderadres opslaat, moet worden geverifieerd. Als je een e-mailadres invult dat nog niet is geverifieerd, kun je het nieuwe e-mailadres niet meteen opslaan. Er wordt automatisch een e-mail gestuurd om het adres te verifiëren. Nadat de verificatie is gedaan, kun je de wijziging in het afzenderadres opslaan. Houd er rekening mee dat de verificatie alleen gedaan kan worden door de eigenaar van de administratie.Via
Instellingen > Nummering & kopie mail
kun je bij het kopje 'E-mailadres voor kopie van facturen & offertes' je nieuwe e-mailadres opslaan voor kopieën van facturen en/of offertes (als je de kopieën wilt ontvangen tenminste, wil je geen kopieën, dan kun je de velden leeglaten).Als je een betaald pakket gebruikt, kun je via
Instellingen > Betaalgegevens
instellen naar welk e-mailadres wij onze facturen voor de abonnementskosten kunnen sturen.