Naar de hoofdinhoud
Algemeen document toevoegen

Raak nooit meer belangrijke documenten kwijt. Sla je contracten, polissen en andere algemenen documenten op via het tabblad Inkomend in Moneybird.

Meer dan een maand geleden bijgewerkt

Naast facturen en bonnetjes ontvang je als ondernemer ook andere documenten, zoals een contract of verzekeringspolis. In Moneybird kun je deze documenten eenvoudig opslaan, zodat je ze overal bij de hand hebt.

Door deze documenten op te slaan via het tabblad Inkomend in Moneybird, raak je ze niet meer kwijt. Wil je eraan herinnerd worden vlak voordat een document vervalt? Dat kan door een herinneringsdatum in te stellen.

Scherm in Moneybird bij algemeen document toevoegen.

Wanneer je een vervaldatum instelt, krijg je een melding in de feed voordat het document verloopt. Zo kun je altijd voor zorgen dat je documenten up-to-date blijven en je kunt dit aanpassen wanneer dit nodig is.

Was dit een antwoord op uw vraag?