Wanneer je een verouderde directe koppeling via Knab hebt, kunnen er meerderde oorzaken zijn voor het missen van een transactie. Volg eerst dit stappenplan om te kijken of je zelf de oorzaak al kunt vinden. Je kunt in je online omgeving bij Knab controleren of de koppeling daar nog aan staat. Als de koppeling aan de kant van Knab uitstaat, wordt dat niet letterlijk aan Moneybird doorgegeven, maar stopt Knab met het doorgeven van transacties.
Kom je er nog niet uit, dan kun je contact met ons opnemen. We zoeken graag naar een oplossing maar kunnen hier geen garantie voor geven. Voor ons is het handig als je één of enkele voorbeelden kunt geven van transacties die je mist in Moneybird met de volgende gegevens:
De datum
Het bedrag
De omschrijving van de transactie
De IBAN van de betreffende rekening
Knab koppeling verdwijnt
Per 31-12-2025 wordt de verouderde koppeling met Moneybird volledig beëindigd. Knab heeft besloten deze koppeling stop te zetten. Om die reden is het niet meer mogelijk om de directe koppeling te maken. Een goed alternatief is om over te stappen op de geïntegreerde zakelijke rekening van Moneybird.
Het is ook mogelijk om te koppelen via via Ponto aan Moneybird. Let op: stap je over van Knab naar Ponto, dan moet je in je online Knab-omgeving zelf handmatig de koppeling stopzetten. Zo voorkom je dat je onnodig kosten blijft betalen aan Knab voor een boekhoudkoppeling die je niet meer gebruikt.