Wanneer je een verouderde koppeling hebt met Knab, ontvangen normaal gesproken de transacties van Knab van dinsdag tot en met zaterdag in de ochtend. Knab levert bij Moneybird de transacties aan, zodra we deze ontvangen, worden deze direct in je administratie gezet.
Het is bij Knab bekend dat er regelmatig vertraging is. Wij kunnen dat helaas niet oplossen, we zijn afhankelijk van wat Knab aanlevert. We proberen je zo goed mogelijk op de hoogte te houden van verstoringen, dat doen we via onze statuspagina.
Mocht je hier zelf vaker hinder van ondervinden en wil je daar wat over kwijt, dan kun je het beste direct contact zoeken met Knab: dit kan via de chat in de Knab App of ‘Persoonlijke Bankomgeving’. Bellen kan ook via 020-303 1600.
Om problemen als deze in de toekomst te voorkomen, koppel je je Knab-rekening via Ponto aan Moneybird. De verouderde directe koppeling met Knab zorgt regelmatig voor vertraagde, missende of dubbele transacties. Om die reden is het niet meer mogelijk om de directe koppeling te maken.
Ponto geeft vier keer per dag de transacties door aan Moneybird en deze koppeling is een stuk stabieler. Je kunt de verouderde koppeling eerst stopzetten en vervolgens de nieuwe koppeling via Ponto maken.