Naar de hoofdinhoud
Ik mis banktransacties in Moneybird

Ontbrekende banktransacties in Moneybird? Volg deze stappen om het probleem op te lossen en je administratie bij te werken.

Meer dan een maand geleden bijgewerkt

Mis je banktransacties in je administratie? Als je de bankkoppeling met ING, Rabobank en/of Knab gebruikt, geeft de bank normaal gesproken 's ochtends de transacties van de vorige dag door. Soms is er bij de bank een vertraging, waardoor de transacties pas later naar Moneybird worden gestuurd. Als je transacties mist, kun je eerst op de statuspagina kijken of er een vertraging bekend is. Is er niets bekend? Volg dan deze stappen om dit op te lossen:

We lichten de stappen hieronder toe:

Stap 1: Controleer de status van bankkoppeling

Controleer eerst via Instellingen > Bank of je bankkoppeling actief is:

Stap 2: De bankkoppeling heeft de status 'Actief'

Kies welke situatie voor jou van toepassing is:

Stap 3: De bankkoppeling heeft de status 'Beschikbaar' of 'Verlopen'

Je bankkoppeling is niet actief. Kies welke situatie voor jou van toepassing is:

Was dit een antwoord op uw vraag?