Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesVertrouwen en verificatieJouw pakket(ten)
Abonnement opzeggen en een Moneybird Betaalrekening
Abonnement opzeggen en een Moneybird Betaalrekening

Lees waarom dit niet kan in combinatie met een Moneybird Betaalrekening

Meer dan een maand geleden bijgewerkt

Als je een Moneybird Betaalrekening hebt, kun je niet direct terug naar het gratis pakket of je abonnement opzeggen, omdat de Moneybird Betaalrekening alleen beschikbaar is in een betaald pakket. Als je jouw pakket wil aanpassen, dan moet je eerst de rekening deactiveren via Instellingen > Bank. Als dat is gelukt, kun je via Instellingen > Abonnement je abonnement terugzetten naar het gratis pakket. Dat gaat in aan het einde van de periode waarvoor de kosten al in rekening zijn gebracht. Dit is maximaal een maand in de toekomst. In het gratis pakket blijven alle gegevens die je al hebt ingevoerd beschikbaar. Per maand kun je maximaal 3 nieuwe verkoopfacturen, 3 inkomende documenten, 3 offertes en 10 (bank)transacties verwerken.

Was dit een antwoord op uw vraag?