Naar de hoofdinhoud
Moneybird abonnement opzeggen

In dit artikel lees je de mogelijkheden bij het opzeggen van je Moneybird abonnement.

Meer dan een maand geleden bijgewerkt

Je pakket kun je als volgt opzeggen:

  1. Navigeer naar 'Instellingen'

  2. Klik op het tegel 'Abonnement'

  3. Klik op de rode knop 'Opzeggen'

  4. Bevestig je opzegging door nogmaals te klikken op 'Opzeggen'

De aanpassing gaat in na de periode waarvoor je al een factuur ontvangen hebt. Dat is maximaal één maand in de toekomst. Als je meerdere administraties hebt, dan voer je de stappen per administratie uit.

Gratis pakket

Na een opzegging wordt je abonnement omgezet naar het gratis pakket. In het gratis pakket blijven de gegevens van je administratie beschikbaar en is je administratie toegankelijk met je inloggegevens. In het gratis pakket kun je per maand verwerken:

  • Maximaal 3 facturen

  • Maximaal 3 inkomende documenten

  • Maximaal 3 offertes

  • Maximaal 10 transacties

Hou er rekening mee dat wanneer je een koppeling met Ponto hebt, de kosten hiervoor nog wel in rekening worden gebracht. Als je die koppeling niet wilt behouden, zal je deze zelf moeten stopzetten. Uiteraard worden er daarna geen kosten meer in rekening gebracht.

Je ziet geen tegel 'Abonnement'

Alleen de gebruiker met gebruikersrechten 'Eigenaar' kan de administratie opzeggen. Als je de gebruikersrechten 'Boekhouder' of 'Medewerker' hebt, kun je een administratie niet opzeggen.

In de mobiele app is het niet mogelijk om je abonnement op te zeggen. Dit kan wel via de desktopversie op je telefoon.

Lees uitgebreidere informatie in 'Account of abonnement opzeggen of verwijderen'.

Was dit een antwoord op uw vraag?