Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesVertrouwen en verificatieVerificaties
Rekeningnummer verifiëren voor Moneybird Betaalrekening
Rekeningnummer verifiëren voor Moneybird Betaalrekening

Lees hoe je je rekening opnieuw verifieert bij het aanvragen van de Moneybird Betaalrekening.

Meer dan een maand geleden bijgewerkt

Voor het aanmelden van de Moneybird Betaalrekening is het nodig het rekeningnummer nogmaals te verifiëren. De verificatie die je eerder gedaan hebt, was voor het gebruik in je account of wanneer je bijvoorbeeld gebruik maakte van Mollie. Voor de aanvraag van een Moneybird Betaalrekening moet het rekeningnummer hiervoor nogmaals geverifieerd worden. Volg hiervoor de volgende stappen:

  1. Ga naar Instellingen > Vertrouwen & verificatie.

  2. Klik op de oude verifcatie

  3. Verwijder deze door op het prullenbakje te klikken

  4. Voeg de verificatie opnieuw toe

Was dit een antwoord op uw vraag?