Naar de hoofdinhoud

Abonnementsfactuur betalen

Lees wat de mogelijkheden zijn om de facturen voor het gebruik van jouw Moneybird abonnement te betalen.

Meer dan een week geleden bijgewerkt

Vanaf het moment dat je van ons een factuur ontvangt, duurt het twee dagen voordat de automatische incasso-poging wordt gestart. Dus als je op de eerste van de maand een factuur krijgt, dan start 's ochtends op de vierde dag van de maand de incasso-poging. Er worden in totaal twee incasso-pogingen gedaan.

Het kan voorkomen dat al onze incasso pogingen mislukken, bijvoorbeeld omdat er niet voldoende geld op jouw rekening stond. In dat geval kun je factuur gemakkelijk online voldoen, je factuur kun je terugvinden in je Moneybird administratie via Instellingen > Abonnementsfacturen. Open de betreffende factuur, klik op de betaalknop en kies één van de beschikbare betaalmethodes.

De betaling wordt direct in onze administratie verwerkt. Let op dat als je via een rekeningnummer wil betalen je wel een bevestiging moet doen via iDeal. Je kunt je Bankrekeningnummer niet verifiëren zonder iDEAL

Je kunt de factuur dus wel handmatig betalen, maar het is niet mogelijk om een betaling voor een factuur rechtstreeks naar onze bankrekening over te maken. Let op: boek daarom een bedrag niet handmatig over. Ook een betaling via QR-code is een bankoverschrijving en is dus niet mogelijk.

Was dit een antwoord op uw vraag?