In principe worden de facturen die je van Moneybird ontvangt via automatische incasso betaald. Je kunt er voor kiezen om de facturen zelf te betalen, maar dat kan alleen voordat er voor de factuur een automatische incasso-poging is gestart. Heeft de factuur de status 'Betaald', dan is het niet mogelijk om zelf een betaling te doen voor de factuur.
Vanaf het moment dat je de factuur ontvangt, duurt het twee dagen voordat de automatische incasso-poging wordt gestart. Dus als je op de eerste van de maand een factuur krijgt, dan start 's ochtends op de vierde dag van de maand de incasso-poging.
Je kunt de factuur dus wel handmatig betalen, maar het is niet mogelijk om een betaling voor een factuur rechtstreeks naar onze bankrekening over te maken. Een betaling via QR code is ook een bankoverschrijving en is dus niet mogelijk. Je kunt je factuur online voldoen, je factuur kun je terugvinden in je Moneybird administratie via Instellingen > Abonnementsfacturen
. Open de betreffende factuur, klik op de betaalknop en kies één van de beschikbare betaalmethodes. De betaling wordt direct in onze administratie verwerkt.