Naar de hoofdinhoud

Herinneringen voor gebruik Moneybird abonnement

Na twee herinneringen voor je Moneybird abonnement, moet je zelf zorgen voor betaling. Volg de link in de herinnering.

Meer dan 2 maanden geleden bijgewerkt

Per factuur voeren wij maximaal twee incasso-pogingen uit. Hiervoor ontvang je twee herinneringen ter informatie. Als er twee incasso-pogingen zijn uitgevoerd en allebei mislukken, zal er na de mislukt incasso-poging geen derde incasso plaatsvinden. Dus na de tweede herinnering, zal je zelf zorg moeten dragen voor de betaling.

Dit kun je doen door de link in de herinnering te volgen. Of door in je Moneybird administratie via Instellingen > Abonnementsfacturen. Open de betreffende factuur, klik op de betaalknop en voer de betaling uit via één van de beschikbare betaalmethodes. De betaling wordt direct in onze administratie verwerkt.

Na drie mislukte incassopogingen schakelen we de automatische incasso uit.
Je kunt dit zelf herstellen door een nieuw incassomandaat af te geven via Instellingen > Betaalgegevens. Je ontvangt hierover een e-mail met uitleg en instructies om de automatische incasso opnieuw in te stellen.

Was dit een antwoord op uw vraag?