Het kan voorkomen dat je de e-mail voor het herstellen van je wachtwoord niet ontvangt. Meestal wordt de e-mail vanuit Moneybird wel succesvol verzonden. Wat er na het afleveren met de e-mail gebeurt, is helaas niet zichtbaar voor ons. Je kunt het beste de volgende dingen controleren:
Is de e-mail misschien als spam aangemerkt?
De e-mail wordt verzonden vanaf het e-mailadres [email protected]. Vanaf dit e-mailadres worden ook de dagelijkse updates van gebeurtenissen en doelen in je administratie verzonden en de verzendnotificaties van facturen/offertes worden ook vanaf dit e-mailadres verzonden. Heb je misschien een filter ingesteld waarmee deze e-mails in een aparte map worden gezet? Dan is de kans groot dat de aangevraagde e-mail ook in die map staat.
Als je de e-mail niet kunt terugvinden, kun je het beste het e-mailadres [email protected] opslaan in je adresboek, zodat je mailprovider ook kan zien dat je dit e-mailadres vertrouwt, en daarna de e-mail nog een keer aanvragen via de inlogpagina.
Let op: zorg dat je wel wachtwoordherstel aanvraagt voor het e-mailadres die gekoppeld is aan je Moneybird-account. Als je een e-mailadres intypt waar geen Moneybird-account aan gekoppeld is, krijg je geen melding maar ook geen e-mail.