Het kan voorkomen dat je niet meer weet met welk e-mailadres je in Moneybird inlogt. Als je je e-mailadres voor je Moneybird-account bent vergeten, kun je het volgende doen:
Ga naar de inlogpagina van Moneybird.
Klik op 'Wachtwoord vergeten?'.
Vul hier de e-mailadressen in die je mogelijk hebt gebruikt.
Als een van de ingevoerde e-mailadressen gekoppeld is aan een Moneybird-account, ontvang je een e-mail met instructies om je wachtwoord te resetten.
Als je wel toegang hebt tot je account, kun je je e-mailadres controleren door rechtsboven op je accountnaam te klikken en naar
Gebruikersaccount > Beveiliging
te gaan.
Lukt het niet? Neem dan contact op met onze support via de helpwidget. Voor ons is het handig als je zoveel mogelijk van de volgende informatie meegeeft zodat we je gerichter verder kunnen helpen:
Je bedrijfsnaam
KVK nummer
een factuurnummer van één van de abonnementsfacturen die je voor het gebruik van Moneybird ontvangt. Het factuurnummer is o.a. terug te vinden op je bankafschrift.