Naar de hoofdinhoud
E-mail voor verificatie niet ontvangen

Problemen met het ontvangen van de verificatie-e-mail? Controleer je spam en filters voor een oplossing.

Deze week bijgewerkt

Het kan voorkomen dat je de e-mail voor het verifiëren van je e-mailadres niet ontvangt. Meestal wordt de e-mail vanuit Moneybird wel succesvol verzonden. Wat er na het afleveren met de e-mail gebeurt, is helaas niet zichtbaar voor ons. Je kunt het beste de volgende dingen controleren:

  1. Is de e-mail misschien als spam aangemerkt?

  2. De e-mail wordt verzonden vanaf het e-mailadres [email protected]. Vanaf dit e-mailadres worden ook de dagelijkse updates van gebeurtenissen en doelen in je administratie verzonden en de verzendnotificaties van facturen/offertes worden ook vanaf dit e-mailadres verzonden. Heb je misschien een filter ingesteld waarmee deze e-mails in een aparte map worden gezet? Dan is de kans groot dat de aangevraagde e-mail ook in die map staat.

Als je de e-mail niet kunt terugvinden, kun je het beste het e-mailadres [email protected] opslaan in je adresboek, zodat je mailprovider ook kan zien dat je dit e-mailadres vertrouwt, en daarna de e-mail nog een keer aanvragen in Moneybird.

Was dit een antwoord op uw vraag?