Het kan gebeuren dat de Moneybird-app geen meldingen meer laat zien op je iPhone. Dit komt vaak doordat de app eerder geen toestemming heeft gekregen om notificaties te versturen. In iOS kan deze toestemmingsvraag helaas niet opnieuw worden getoond, waardoor het lijkt alsof alles goed staat ingesteld, terwijl meldingen toch niet doorkomen. We begrijpen dat dit verwarrend kan zijn. Gelukkig is het snel op te lossen!
Je lost dit op door eerst de meldingen in je iOS instellingen aan te zetten. Daarna kun je de gewenste notificaties binnen de Moneybird-app activeren:
Schakel meldingen in op iOS via
Instellingen > Apps.Kies Moneybird.
Kies voor 'Meldingen'.
Zet het schuifje aan bij 'Sta meldingen toe'.
Kies daar voor 'Meldingen activeren in de Moneybird-app'.
Vervolgens ga je naar de Moneybird-app en zet je via
Instellingen > Notificatieinstellingen de gewenste notificaties aan.
