Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesBoekhoudingVeilige boekhouding
Melding 'Je verbinding is niet privé'
Melding 'Je verbinding is niet privé'

Lees waardoor je deze melding ziet en hoe je dat mogelijk op kunt lossen.

Meer dan een maand geleden bijgewerkt

Als je Moneybird opent en je ziet de melding 'Je verbinding is niet privé' of 'NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID', kan er geen veilige verbinding met Moneybird worden gelegd. Goed om te weten is dat de gegevens in je administratie zelf wel veilig zijn. Je browser heeft de verbinding beëindigd voordat er gegevens konden worden uitgewisseld. En toonde in plaats daarvan deze foutmelding als waarschuwing.

Het kan voorkomen dat de verbinding tussen je browser en de website onderschept wordt door een virus of ongewenste proxyserver. Dat is helaas niet iets wat wij kunnen oplossen.

  • Als het probleem slechts op één computer voorkomt dan is het bijna zeker weten de software op de computer wat zich als malware gedraagt en daardoor de beveiligde verbinding met Moneybird verbreekt. Het kan in zo'n geval helpen om je browser te resetten (Google Chrome) of je instellingen te checken (Safari). Helpt dat niet, neem dan contact op met jouw IT-helpdesk voor technische ondersteuning bij het repareren van de computer.

  • Als het probleem zich op meerdere apparaten voordoet, dan is er mogelijk sprake van een probleem met de internetverbinding zelf. In dat geval kun je eerst proberen of het wel lukt om in te loggen via de 4G verbinding van je telefoon. Maar ook in zo'n geval is technische ondersteuning aan te raden.

Was dit een antwoord op uw vraag?