Naar de hoofdinhoud

Melding als een factuur of offerte niet goed is verzonden

Aan de rechterkant van een verzonden factuur of offerte zie je de historie. Hierin staan alle gebeurtenissen van de factuur of offerte.

Meer dan een maand geleden bijgewerkt

Als Moneybird een e-mail niet kan afleveren, wordt er een taak in de historie gezet met de tekst 'Het versturen van de factuur naar <> is mislukt, controleer het e-mailadres.'

Bij het takenicoon rechtsboven in je administratie kun je zien of je openstaande taken hebt. Via de taak kun je de betreffende factuur of offerte openen.

Als je het document opnieuw verzendt, wordt de taak automatisch afgevinkt. Als de nieuwe verzending ook mislukt, krijg je automatisch een nieuwe taak bij het document.

Taken handmatig afvinken

De taken worden automatisch afgevinkt wanneer de e-mail correct is verstuurd.
Gebeurt dit niet en wil je de taak handmatig afvinken? Dan kun je dit als volgt doen:

  1. Klik rechtsboven op 'Taken' om een overzicht van niet-verstuurde facturen te zien.

  2. Klik op de factuur die in je takenlijst staat.

  3. Aan de rechterkant van de factuur, in de gebeurtenissenlijst, zie je de bijbehorende taak staan.

  4. Zet een vinkje in het witte vak om de taak handmatig af te vinken.

Was dit een antwoord op uw vraag?