Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesExterne bankrekeningenSpecifieke situatiesMissende banktransacties
Ik heb een nieuwe bankkoppeling gemaakt, maar ik zie helemaal geen banktransacties
Ik heb een nieuwe bankkoppeling gemaakt, maar ik zie helemaal geen banktransacties

Geen banktransacties zichtbaar na nieuwe koppeling? Ontdek de verwerkingstijden en oplossingen voor Moneybird.

Meer dan een maand geleden bijgewerkt
Dit artikel beschrijft stap 2 van het stappenplan Ik mis banktransacties in Moneybird

We hebben met de meeste banken geen real-time koppeling. Als je een nieuwe actieve bankkoppeling hebt, dan kan het zijn dat je de volgende werkdag de eerste transacties in je administratie ontvangt. Hieronder lees je hoevaak een koppeling jouw banktransacties doorgeeft aan je administratie.

Soort koppeling

Frequentie ophalen banktransactie

Moneybird Betaalrekening

De banktransacties worden meteen ingeladen.

Knab

De banktransacties worden één keer per dag doorgegeven door Knab op dinsdag tot en met zaterdag.

ING

De banktransacties worden één keer per dag doorgegeven door de ING.

Rabobank

De banktransacties worden één keer per dag doorgegeven door de Rabobank.

BUNQ

De banktransacties worden meteen ingeladen.

Ponto

De banktransacties worden vier keer per dag doorgegeven door Ponto, dit gebeurt om de zes uur.

Houd er rekening mee dat in het weekend en op feestdagen niet alle transacties direct worden verwerkt. Transacties in het weekend en op feestdagen worden regelmatig pas de eerstvolgende werkdag door de bank verwerkt en vervolgens een dag later aan Moneybird doorgegeven. Als je op zaterdag iets pint, kan het dus zijn dat de transactie pas op dinsdag via Moneybird wordt doorgegeven.

Al je bankafschriften toevoegen aan Moneybird?

Je kunt de banktransacties van je bankafschriften toevoegen, je hebt de volgende mogelijkheden:

  1. Upload een CAMT.053 of MT940-transactiebestand van je bankrekening

  2. Voeg de banktransacties handmatig stuk voor stuk toe

Was dit een antwoord op uw vraag?