Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesKoppelingenMollie (PSP)Uitbetalingen handmatig verwerken
Uitbetalingen van Mollie kunnen niet automatisch verwerkt worden
Uitbetalingen van Mollie kunnen niet automatisch verwerkt worden

Lees wat een reden kan zijn dat je uitbetaling van Mollie niet automatisch wordt verwerkt.

Meer dan een maand geleden bijgewerkt

Als Moneybird geen informatie heeft dat je klant via Mollie heeft betaald, dan kan de uitbetaling van Mollie helaas niet automatisch in Moneybird verwerkt worden. Moneybird heeft dan onvoldoende informatie om te kunnen bepalen welke facturen er bij de uitbetaling van Mollie horen.

Dit is het geval als jouw facturen betaald worden via bijvoorbeeld een webshop en er wordt geen 'transaction identifier' meegegeven, of als je gebruik maakt van SEPA incasso via Mollie.

In dit geval kun je de uitbetalingen van Mollie zelf verwerken. Om de uitbetalingen van Mollie zelf in je boekhouding te verwerken, zijn er twee mogelijkheden:

Was dit een antwoord op uw vraag?