Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesFacturenFactuur verzendenE-mail wordt niet bezorgd
E-mail vanaf @delivery.moneybird.com in spam
E-mail vanaf @delivery.moneybird.com in spam

Lees wat je kunt doen als de mail naar jouw klant in spam belandt.

Meer dan een maand geleden bijgewerkt

Een e-mail kan om talloze redenen in de spambox terechtkomen, bijvoorbeeld een bepaald woord dat in de e-mail staat of het feit dat er een bijlage bij de e-mail zit. Bij ander e-mail providers dan Hotmail, Outlook of Office 365 zijn er drie dingen die mogelijk kunnen helpen:

  1. Vraag aan je klant of hij jouw e-mailadres en het domein 'deliver.moneybird.com' op de lijst met veilige afzenders wil zetten.

  2. Vraag aan je klant of hij de e-mail steeds handmatig kan verplaatsen naar de inbox en markeren als 'geen spam'. De spamfilter kan hier na verloop van tijd van leren.

  3. Vraag je klant om een klacht in te dienen bij zijn e-mailprovider en hen te verzoeken de spamfilters beter in te stellen.

Was dit een antwoord op uw vraag?