Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesContactenContacten toevoegen
E-mailadres klant aangepast, maar Moneybird gebruikt het oude adres.
E-mailadres klant aangepast, maar Moneybird gebruikt het oude adres.

Lees wat daar de oorzaak van is

Meer dan een maand geleden bijgewerkt

Moneybird gebruikt voor het verzenden van een factuur het e-mailadres dat is opgeslagen bij het contact op het moment dat je de factuur aanmaakt. Pas je daarna het contact aan, dan worden de gegevens bij de factuur niet zomaar aangepast. Dit is bijvoorbeeld niet wenselijk in het geval van een adreswijziging. Het oude adres moet dan wel op de oude facturen blijven staan.

Als je na de aanpassing van het contact de factuur opent en dan op het klantadres klikt, dan vind je bovenin het venster de melding "De adresgegevens op deze factuur zijn van 'datum + tijdstip'. Het contact is op 'datum + tijdstip' aangepast. Wil je de adresgegevens bijwerken? Ja, werk de adresgegevens bij". Als je de kiest voor het bijwerken, dan zal Moneybird bij het opnieuw verzenden het nieuwe e-mailadres gebruiken.

Was dit een antwoord op uw vraag?