Als je Moneybird voor meerdere ondernemingen wilt gebruiken, kun je linksboven op de knop met je administratie-naam klikken.
Onderaan zie je vervolgens de optie '+ Nieuwe administratie'. Je kunt per onderneming een administratie toevoegen.
De gegevens van de verschillende administraties blijven gescheiden, het enige dat ze gezamenlijk hebben is het inloggen. Als je inlogt kun je kiezen naar welke administratie je wilt en door op de bedrijfsnaam te klikken, kun je ook gemakkelijk wisselen tussen de administraties.
De pakketten die we aanbieden gelden per administratie. Als je meerdere administraties hebt, kun je per administratie kiezen welk pakket je wilt gebruiken. Als dat bij meerdere administraties een betaald pakket is, worden de kosten apart in rekening gebracht, zodat je de kosten in de juiste administratie kunt verwerken.
Als je aparte bedrijfsactiviteiten binnen één onderneming (met één KvK-nummer) hebt ondergebracht en je wilt per activiteit een aparte administratie aanmaken, dan kun je niet in alle administraties gebruik maken van de Moneybird Betaalrekening. Wil je dat wel, dan kun je met verschillende handelsnamen verschillende activiteiten in één administratie onderbrengen.