Omdat we ons bij Moneybird met name richten op de eindgebruikers zelf (jouw en onze klanten, de eigenaren van de administraties), kunnen alleen zij jou toegang geven tot hun administraties als 'Boekhouder'.
Rechtsboven via Gebruikersaccount > Mijn kantoor
kan vervolgens een boekhoudkantoor worden aangemaakt. Dan vind je op die plek ook de lijst administraties terug waar jouw boekhoudkantoor toegang tot heeft. Snel wisselen tussen administraties kan linksboven via de administratienaam. Hieronder vind je mijn kantoor.
Bij het aanmaken van je kantoor gaan al je bestaande klanten over naar het kantoor. Hierbij gaat het om alle administraties waar je als 'Boekhouder' voor was uitgenodigd. Je klanten zullen hier niets van merken en alle medewerkers zullen vanaf dat moment al jouw klanten in kunnen zien.
Als eigenaar van een kantoor in Moneybird kun je medewerkers toevoegen onder administratienaam Mijn kantoor > Medewerkers
. Je kunt per medewerker instellen tot welke administraties deze medewerker toegang heeft via het sleutel icoon.
Gaat een medewerker weg bij je kantoor of neem je afscheid van je boekhouder? Dan kun je deze uiteraard ook weer verwijderen. Je klikt dan op dezelfde pagina op de betreffende medewerker en klikt op het prullenbak-icon. Een medewerker kan zichzelf op dezelfde manier uit het kantoor verwijderen.