Als een boekhouder een gebruiker wil uitnodigen om Moneybird te gebruiken, nodigt hij of zij deze uit vanuit de administratie. Via 'Mijn Kantoor' klik je bovenaan de lijst van administraties op 'Nieuwe administratie uitnodigen’. Vervolgens krijgt de nieuwe gebruiker een e-mail met een link waarmee hij of zij een administratie aan kan maken.
Via de uitnodiging, kan de nieuwe gebruiker direct het aanmeldingsproces doorlopen zonder extra stappen. De gebruiker maakt een eigen account aan, met een eigen inlog en vult vervolgens de bedrijfsgegevens in.
Direct boekhouder toegang geven
Een boekhouder nodigt een ondernemer makkelijk uit met deze uitnodiging via de e-mail. Als een aanmelding via deze weg gaat, biedt Moneybird direct de optie om de gebruiker al bij het aanmelden de toegangsrechten aan de boekhouder en zijn of haar kantoor te geven.
Als je als Moneybird gebruiker je boekhouder en de medewerkers van zijn of haar kantoor toegang geeft, werkt iedereen makkelijk samen. Je werkt in dezelfde administratie, maar dus met een eigen inlog.