Naar de hoofdinhoud

Waarom facturen in de proefperiode niet verzonden zijn

We hebben een limiet ingesteld voor het verzenden van facturen om misbruik van Moneybird te voorkomen.

Meer dan een maand geleden bijgewerkt

Denk bijvoorbeeld aan het verzenden van phishing e-mail vanuit een administratie. Het werkt zo:

  • Als je nog in de proefperiode zit, kun je per uur niet meer dan twintig e-mails versturen vanuit de administratie.

  • E-mails die hieronder vallen zijn facturen, offertes, factuurherinneringen en mandaatverzoeken.

  • Je kunt de status van je abonnement en wanneer de periode afloopt, inzien via Instellingen > Abonnement.

Je kunt dit oplossen door een betaald abonnement in te stellen voor na de proefperiode. Je kunt een betaald abonnement instellen via Instellingen > Abonnement.

Houd er rekening mee dat dit limiet wel blijft gelden als je nog in de eerste 7 dagen zit nadat je de administratie hebt aangemaakt. Ongeacht of je wel of geen betaald abonnement hebt ingesteld na je proefperiode.

Dit limiet vervalt automatisch in de volgende gevallen:

  • Zodra de proefperiode afloopt en het betaalde pakket start dat je via Instellingen > Abonnement kunt instellen.

  • Of zodra je in de proefperiode de aanmelding voor een Moneybird Betaalrekening succesvol hebt doorlopen.

Was dit een antwoord op uw vraag?