Naar de hoofdinhoud

Waarom facturen in de proefperiode niet verzonden zijn

We hebben een limiet ingesteld voor het verzenden van facturen om misbruik van Moneybird te voorkomen.

Meer dan 3 weken geleden bijgewerkt

Denk bijvoorbeeld aan het verzenden van phishing e-mail vanuit een administratie. Het werkt zo:

  • Als je nog in de proefperiode zit, kun je per uur niet meer dan twintig e-mails versturen vanuit de administratie.

  • E-mails die hieronder vallen zijn facturen, offertes, factuurherinneringen en mandaatverzoeken.

  • Je kunt de status van je abonnement en wanneer de periode afloopt, inzien via Instellingen > Abonnement.

Je kunt dit oplossen door een betaald abonnement in te stellen voor na de proefperiode. Je kunt een betaald abonnement instellen via Instellingen > Abonnement.

Houd er rekening mee dat dit limiet wel blijft gelden als je nog in de eerste 7 dagen zit nadat je de administratie hebt aangemaakt. Ongeacht of je wel of geen betaald abonnement hebt ingesteld na je proefperiode.

Dit limiet vervalt automatisch in de volgende gevallen:

  • Zodra de proefperiode afloopt en het betaalde pakket start dat je via Instellingen > Abonnement kunt instellen.

  • Of zodra je in de proefperiode de aanmelding voor een Moneybird Betaalrekening succesvol hebt doorlopen.

Was dit een antwoord op uw vraag?