Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesFacturenFactuur verzenden
Waarom facturen in de proefperiode niet verzonden zijn
Waarom facturen in de proefperiode niet verzonden zijn

Lees wat hiervoor de reden is

Meer dan een maand geleden bijgewerkt

We hebben een limiet ingesteld voor het verzenden van facturen om misbruik van Moneybird, bijvoorbeeld het verzenden van phishing e-mail vanuit een administratie, te voorkomen. Het werkt zo:

  • Als je nog in de proefperiode zit, kun je per uur niet meer dan twintig e-mails versturen vanuit de administratie.

  • E-mails die hieronder vallen zijn facturen, offertes, factuurherinneringen en mandaatverzoeken.

  • Je kunt de status van je abonnement en wanneer de periode afloopt, inzien via Instellingen > Abonnement.

De limiet vervalt in de volgende gevallen:

  • Zodra de proefperiode afloopt en het betaalde pakket start dat je via Instellingen > Abonnement kunt instellen.

  • Of zodra je in de proefperiode de aanmelding voor een Moneybird Betaalrekening succesvol hebt doorlopen.

Was dit een antwoord op uw vraag?