Het is niet mogelijk om zelf aanpassingen te maken in de btw-aangifte die je via Moneybird kunt indienen bij de Belastingdienst.
Het is ook niet mogelijk om aanpassingen doen nádat je de btw-aangifte vanuit Moneybird hebt ingediend. Als het nodig is, kun je dit wel bij de Belastingdienst.
Moneybird kan nadat je een btw-aangifte hebt ingediend automatisch herkennen wanneer er correcties in een administratie plaatsvinden. Om gebruik te maken van deze functie moet je eerst een btw-aangifte via Moneybird versturen. Op deze manier kan Moneybird namelijk controleren of je correcties hebt gemaakt. Moneybird zal alle gewijzigde boekingen met een datum die voor de einddatum van de laatste btw-aangifte ligt, herkennen als correctie. Vervolgens zullen correcties altijd automatisch worden meegenomen in de eerstvolgende aangifte.
Het kan voorkomen dat je andere gegevens verkeerd hebt ingevoerd. Een verzonden btw-aangifte volledig annuleren is niet mogelijk via Moneybird. Dit zal je zelf bij de Belastingdienst moeten doorgeven. Als je dit gedaan hebt, kun je contact met ons opnemen zodat je de btw-aangifte opnieuw kunt indienen.