Als je een gebruiker toegang geeft, zijn er verschillende type gebruikers die je kunt toevoegen. Afhankelijk van het type dat je toevoegt, zijn verschillende onderdelen van je boekhouding inzichtelijk.
Medewerker
Bij een medewerker kun je zelf bepalen tot welke onderdelen hij of zij toegang mag hebben: Facturen, Inkomend, Offertes, Bank en/of Instellingen. Voor Bank moeten ook Facturen en Inkomend worden aangevinkt.
Een medewerker moet minimaal toegang hebben tot de onderdelen die zijn aangekruist om een rapport te kunnen inzien:
Een medewerker met toegang tot alleen onderdeel Uren kan alleen eigen uren inzien of bewerken.
Een medewerker met toegang tot onderdeel Uren en onderdeel Facturen kan eigen uren en uren van anderen inzien en bewerken. Ook heeft hij of zij toegang tot de urenrapportages.
Een medewerker kan btw-aangifte doen vanuit de administratie als hij of zij minimaal toegang heeft tot het tabblad Facturen, Inkomend, Bank en Instellingen.
Eigenaar
Een eigenaar heeft toegang tot alle rapporten en heeft de zelfde rechten als een eigenaar die hem of haar uitnodigt. Dat betekent dat hij of zij ook het pakket van de administratie en andere persoonlijke gegevens kan aanpassen. Een eigenaar kan ook btw-aangifte doen vanuit de administratie.
Boekhouder
Een boekhouder heeft toegang tot alle rapporten en alle onderdelen behalve het aanpassen van een pakket of andere persoonlijke gegevens. Een boekhouder kan in het tabblad Uren alleen uren inzien of bewerken maar niet schrijven. Een boekhouder kan ook btw-aangifte doen vanuit de administratie.