Het kan helaas voorkomen dat onze mobiele app niet werkt zoals je verwacht. Als dat het geval is, kun je contact met ons opnemen en het probleem toelichten. We zoeken graag naar een oplossing en daarom is het handig als je alvast de volgende punten hebt doorlopen:
Kun je aangeven of je een Android of iOS gebruikt en welke versie van de Moneybird app je hebt geïnstalleerd?
Wil je de logging van de app aanzetten? Dit kun je doen in de app via het tandwieltje rechtsboven door het schuifje bij 'Logging' om te zetten. Als je niet kunt inloggen, dan kun je op het beginscherm tikken op de supportcode links onderin je scherm: houd je vinger op het scherm tot de melding verschijnt dat de logging is ingeschakeld. Met de logging kunnen wij zien welke acties er via de app worden uitgevoerd. We kunnen geen inhoudelijke gegevens inzien via de logging. De logging zal ook automatisch uitgeschakeld worden en deze hoef je daarom zelf niet handmatig uit te schakelen.
Wil je de handelingen nogmaals in de app uitvoeren en noteren op welke datum en tijdstip je dit deed? Dan kunnen we gerichter in onze logs zoeken.
Kun je aangeven wat de support-code van je app is? Deze code kun je vinden in de Moneybird app via het tandwieltje onder 'Informatie'. De code lijkt op iets als 1b4gh44t. Je kunt deze code ook kopiëren door er op te klikken.
En als laatste, wil je toelichten welke stappen je in de app precies volgt en waar het probleem zich voordoet? Kun je ook specifiek omschrijven wat er precies fout gaat?