Naar de hoofdinhoud
Koppeling met Ponto verlopen

Lees waarom de koppeling met Ponto verlopen is.

Meer dan een maand geleden bijgewerkt

Door regelgeving mag Ponto de koppeling met je bankrekening maximaal 180 dagen in stand houden. Na 180 dagen verloopt de koppeling en kan Ponto je banktransacties niet meer aan Moneybird doorgeven. Je kunt de koppeling tussen je bank en Ponto koppeling dan opnieuw maken. Hiervoor kun je via één van de volgende drie plekken in Moneybird opnieuw autoriseren waarbij je meteen wordt doorgeleid naar je Ponto account:

  • Via Bank > Ponto bankrekening > Status

  • Via Instellingen > Bank > Ponto bankrekening selecteren

  • Via Instellingen > Koppelingen > Ponto connect

Wanneer je klaar bent met de autorisatie kom je automatisch terug in Moneybird en is de koppeling ook meteen actief.

Hou er rekening mee dat de bank waarmee je via Ponto koppelt, bepaalt hoe lang de periode van herautorisatie is. Volgens de wet mag dit 180 dagen zijn waardoor veel banken dit hanteren. Echter kan het voorkomen dat je bank een andere periode hanteert.

Was dit een antwoord op uw vraag?