Het is niet mogelijk om via een koppeling met een webshop betalingen uit te laten voeren via de Moneybird Online Betaalmethoden.
Nadat je klant een bestelling heeft gedaan, kun je wel instellen dat er via een koppeling met Moneybird een factuur wordt aangemaakt. Daarop kun je Moneybird Online Betaalmethoden wel aanbieden. Voor de technische implementatie is documentatie beschikbaar. Voor vragen of ondersteuning bij het instellen kun je het beste contact opnemen bij de ontwikkelaars van de koppeling die je gebruikt.
Wil je dat jouw klant direct in de webshop kan betalen zonder dat er eerst een factuur wordt aangemaakt, dan zou je daarvoor de koppeling met Mollie kunnen (blijven) gebruiken. Om te voorkomen dat je klant dubbele betaalmethoden ziet, deactiveren we automatisch de Mollie betaalmethoden zodra je Moneybird Online Betaalmethoden activeert, maar de koppeling met Mollie blijft wel actief voor de openstaande transacties en uitbetalingen die er nog zijn.
Dat we Mollie deactiveren in Moneybird heeft geen invloed op andere Mollie koppelingen zoals die met je webwinkel.