Dutch version below
It’s possible to set the language of Moneybird to English. We also offer English support. If you have the need for a certified Moneybird expert that speaks English, the following advisors can be of assistance:
If you want more information on one of these experts? Contact them via their page on our website.
If you already have an existing Moneybird account and you would like to change the setting from Dutch to English, you can change your Moneybird administration to English by following the steps below:
Sign into your account
Go to Settings > 'Gebruikersaccount (= User account): Here you can change the user account language in the dropdown list from Nederlands (=Dutch) to Engels (= English)
Go to Settings > 'Accountbeheer' (= Account management) and click 'Wijzig gegevens' (=Edit details): Here you can change the language of the company account to English.
Het is mogelijk om de taal van Moneybird in te stellen naar Engels en we bieden je ook Engelstalige support. Heb je behoefte aan ondersteuning van een Engelstalige Erkend Moneybird-expert? De volgende experts kunnen jou dan helpen:
Wil je meer informatie over de expert? Neem dan contact op via de expertpagina.
Er zijn twee plekken waar je de taal voor Moneybird kunt instellen:
Via
Gebruikersaccount > Instellingen
stel je de taal van je eigen gebruikersaccount in.Via
Gebruikersaccount > Jouw gegevens’
kun je de taal van de administratie instellen.