Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesBoekhoudingMoneybird Expert
Moneybird Expert - Jouw klant kan geen review achterlaten
Moneybird Expert - Jouw klant kan geen review achterlaten

Een klant kan pas na drie maanden een review achterlaten op je expertpagina. Ontdek de reden waarom.

Meer dan een week geleden bijgewerkt

We houden als richtlijn aan dat je als Moneybird Expert minstens drie maanden geleden voor het eerst moet zijn ingelogd om een review te kunnen ontvangen. Als jouw klant geen review achter kan laten, is jouw eerste inlegmoment vermoedelijk korter dan drie maanden geleden. Het gaat dan om het account dat hoort bij jouw expertpagina.

We kiezen bewust die termijn, omdat we denken dat een gebruiker pas dan echt iets kan vertellen over de samenwerking: je hebt in die periode verschillende werkzaamheden verricht die de gebruiker een compleet beeld geeft van jouw competenties. Ondanks dat jullie misschien al langer samenwerken, zal jouw klant dus nog even moeten wachten voordat hij of zij een review kan achterlaten.

Was dit een antwoord op uw vraag?